クラスメソッド Zendesk Advent Calendar 2023の記事一覧

クラスメソッドによる、Zendeskでサポートを始めるユーザー向けにZendeskの基本機能を紹介するアドベントカレンダーです。 https://qiita.com/advent-calendar/2023/classmethod-zendesk

記事一覧

Zendeskをクリスマスっぽくカスタマイズしてみた

2023.12.25

Empower Customer Service: Impact of Zendesk AI and Generative AI, Includes Insights into the Early Access Program (EAP) – Advent Calendar 2023 Day23 #Zendesk

HemanthKumar R

2023.12.24

ZendeskのAI関係機能がかなり増えてきたのでまとめてみる

入井啓太

2023.12.24

Zendeskで学校のテストを再現してみた

2023.12.22

A Beginner’s Guide to Zendesk Guide: A Step-by-Step Guide!

Zendesk Exploreで最初から用意されているダッシュボードについてまとめてみる(Talk 編)

入井啓太

2023.12.20

Implementing Service Level Agreements (SLAs) in Zendesk: A Step-by-Step Guide!

Redefining Call Summaries with the Power of Generative AI in Zendesk – Advent Calendar 2023 Day18 #Zendesk

HemanthKumar R

2023.12.18

Zendesk Massagingの基本構成をまとめてみた

2023.12.17

Mastering Zendesk Sell Part 2: Deals, Communication, and Analytics in Zendesk Sell

Unity用のZendesk SDKの動作を試せるデモゲームをプレイしてみた

入井啓太

2023.12.15

Mastering Zendesk Sell Part 1: Setting Up and Managing Leads

Enhancing Customer Service Efficiency with Macros: Automating Inquiry Responses in Zendesk!

Integrating WhatsApp Messaging with Zendesk

Zendesk: Beyond Open and Closed – Unleashing the Power of Statuses – Advent Calendar 2023 Day11 #Zendesk

HemanthKumar R

2023.12.11

Zendsk 2023年12月のアップデート情報をまとめてみました

2023.12.10

Streamlining Ticket Assignments with Custom Triggers in Zendesk!

Zendesk Exploreで最初から用意されているダッシュボードについてまとめてみる(Guide 編)

入井啓太

2023.12.08

Zendeskで簡単なアンケートを作成してみた

2023.12.07

Navigating Zendesk Explore: Creating Effective Datasets for Deeper Insights

Automations in Zendesk Explained!

Enhancing Customer Support with Zendesk’s Conversation Bots and Auto-Reply

Zendesk Talkのボイスメールとオーバーフローコールについてまとめてみた

2023.12.03

Zendeskでナレッジの蓄積を簡単にするナレッジベースの活用

2023.12.02

Zendeskを使い始めるのに必要な3つのこと+α – Zendesk Advent Calendar 2023

入井啓太

2023.12.01