Zendeskをクリスマスっぽくカスタマイズしてみた
Empower Customer Service: Impact of Zendesk AI and Generative AI, Includes Insights into the Early Access Program (EAP) – Advent Calendar 2023 Day23 #Zendesk
ZendeskのAI関係機能がかなり増えてきたのでまとめてみる(2023年末版)
Zendeskで学校のテストを再現してみた
A Beginner’s Guide to Zendesk Guide: A Step-by-Step Guide!
Zendesk Exploreで最初から用意されているダッシュボードについてまとめてみる(Talk 編)
Implementing Service Level Agreements (SLAs) in Zendesk: A Step-by-Step Guide!
Redefining Call Summaries with the Power of Generative AI in Zendesk – Advent Calendar 2023 Day18 #Zendesk
Zendesk Massagingの基本構成をまとめてみた
Mastering Zendesk Sell Part 2: Deals, Communication, and Analytics in Zendesk Sell
Unity用のZendesk SDKの動作を試せるデモゲームをプレイしてみた
Mastering Zendesk Sell Part 1: Setting Up and Managing Leads
Enhancing Customer Service Efficiency with Macros: Automating Inquiry Responses in Zendesk!
Integrating WhatsApp Messaging with Zendesk
Zendesk: Beyond Open and Closed – Unleashing the Power of Statuses – Advent Calendar 2023 Day11 #Zendesk
Zendsk 2023年12月のアップデート情報をまとめてみました
Streamlining Ticket Assignments with Custom Triggers in Zendesk!
Zendesk Exploreで最初から用意されているダッシュボードについてまとめてみる(Guide 編)
Zendeskで簡単なアンケートを作成してみた
Navigating Zendesk Explore: Creating Effective Datasets for Deeper Insights
Automations in Zendesk Explained!
Enhancing Customer Support with Zendesk’s Conversation Bots and Auto-Reply
Zendesk Talkのボイスメールとオーバーフローコールについてまとめてみた
Zendeskでナレッジの蓄積を簡単にするナレッジベースの活用
Zendeskを使い始めるのに必要な3つのこと+α – Zendesk Advent Calendar 2023
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